דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להראות טוב שם המשחק - התאימי בגדיך למבנה גופך 

מאת    [ 24/01/2009 ]

מילים במאמר: 1359   [ נצפה 5416 פעמים ]

להראות טוב שם המשחק - התאימי בגדיך למבנה גופך מאת אטי יעקובסון
להראות טוב הוא להשלים עם העובדה שחלקים מסוימים בגופך אינם מושלמים ולהבין שבגדים בגזרות מסוימות רק מדגשים אזורים בעייתיים . מסתבר שנשים יכולות על-ידי בחירה נכונה של גזרה וצבע להראות הרבה יותר רזות ממה שנראו עם תלבושת שונה. המפתח לבחירה הוא המודעות ל מבנה הגוף והגדרה מדויקת של המבנה. המראה הנכון הוא שילוב בין בחירת גזרות מותאמות בחירת צבעים נכונה וסגנון אישי בו תרגישי שתוכלי לבטא את עצמך בצורה האמיתית ביותר. חשוב להקפיד שגזרת הבגד תתאים למבנה הגוף של נשים רזות ומלאות כאחד.
מבנה הגוף "האידיאלי", צלליתה האידיאלית של האישה מזכירה שעון חול. למדי מהי צללית הגוף האמיתית שלך , אותה יש להשוות ולתקן בעזרת שימוש נכון בפרטי לבוש ובחירה נכונה של בדים, הדפסים וצבעים.


כיצד בוחרים בגד לפי מבנה גוף
לאחר אבחון פרמטרים אלה, בחרי מאחד ממבני הגוף התואמים למבנה גופך:



מבנה גוף פרופורציונאלי:
רוחב הכתפיים והירכיים זהה והמותן מכונסת. הנך בעלת מבנה גוף זה - זכית!
את יכולה ללבוש כל מה שחפץ ליבך.




מבנה גוף אגסי:
בעלות אגן רחב שהולך ונהיה צר יותר כלפי הכתפיים.
מותניים צרים, חזה קטן-בינוני, אגן רחב ורגליים צרות. מבנה גוף מלא יש לכן בטן מאוד בולטת וירכיים עבות
כיצד להתלבש ?
היום, בעידן ה-מיקס&טאצ'. ניתן לשלב חלק עליון דומיננטי עבור האיזון בין חלקי הגוף .
הרחיבי את מראה הכתפיים בעזרת פרטי לבוש עליונים כמו מחשופי סירה, חולצות עם שרוולי קימונו או עטלף ענקיים וז'קטים עם כריות בכתפיים.
הדגישי את חלק גופך העליון באמצעות חולצות מעניינות , חולצות צמודות להדגשת המותן. חליפות מחויטות קצרות יטיבו עימך, טוניקות לא ארוכות עם הדפסים או חולצות מעטפת יטשטשו את הבטן ויתאימו לך מאוד .לעולם אל תלבשו חולצות ,טוניקות מקטורנים שמסתיימים בקו רוחב האגן. מעילים שמגיעים עד הברך. מעילי עור וז'קטים ארוכים מעור מהצרים את הגזרה.
לטשטוש אגן רחב ולמראה גבוה יותר בחרי בחצאיות בגזרות A או פעמון באורכים שונים. על בעלות אגן רחב להימנע מהדפסים רוחביים באזור האגן, כמו פס רוחבי בצבע שונה,אשר ידגיש וירחיב עוד יותר .חצאיות קצרות יעניקו לך מראה צר יותר חצאית מעטפת ,חצאית ישרה ארוכה עם שסע יוצרות צללית ישרה וארוכה . חצאית ארוכה מסוג מעטפת עם קשירה בצבע כהה, תעניק לחלק הגוף התחתון שלכם גזרה ישרה ותטשטש את רוחב האגן. לבעלות ירכיים רחבות מומלץ ללבוש שמלת כתפיות קלאסית, שאינה צמודה ובעלת צללית מתרחבת שאינה קרובה לגוף
מכנסיים ,רצוי ללבוש רחב ולא צמוד כדי לאזן הפרופורציות בין האגן לכתפיים.
כשהאגן וירכיים רחבים, מכנסי כותנה או פשתן נשפכים יחמיאו לגופך בשל הנפילה והזרימה שלהם. כדאי ללבוש מכנסיים בעלי גזרה נמוכה שחותכת את ה אגן לשניים.הימנעו ממכנסיים עם גזרה של מותן גבוהה הגורמים לאגן להראות ענק. אתן תראו נפלא במכנסיים שמתרחבים כלפי מטה מהנקודה הרחבה ביותר של הירכיים/ מכנסים הנופלים בקו ישר מהמותן כלפי מטה . מכנסי דגמ"ח (רצוי עם כמה שיותר כיסים וריצ'רצ'ים) מטשטשים את המבנה הרחב ומעניקים אשליה של מבנה גוף צר יותר.
אם אתם מעדיפים ג'ינס העדיפו מכנסיים עם גזרה קצת נמוכה אך ורק עם חגורה והימנעו ממכנסיים מבדי טריקו וליקרה .


מבנה גוף תפוח:
בעלות כתפיים רחבות,בטן גדולה ועגולה ורגליים רזות
כיצד להתלבש?
יש לשים דגש רב של מחשופים עמוקים מאוד של החלק העליון בגוף.מחשופי V עמוקים מאוד, גזרת סטרפלס עם V קטן במרכז מראה שכבות עם חגורות גופייה קטנה מתחת חולצות מכופתרת יטיבו עימך. הימנעי מצווארוני ענק אשר ידגישו עוד יותר את פלג גופך העליון או מז'קטים בעלי כריות. בולרו עם חולצה צמודה, ז'קט ג'ינס קצר, הימנעי מחולצות ,טוניקות , ממעילים ארוכים, אשר ייצרו אשליה לאגן רחב. לבשי מכנסיים מתרחבים עם גזרת מותן קצת נמוכה. הגזרה הנמוכה תטשטש את קו הבטן והמותן, תאריך את מראה הגוף ותתן אשליה של גוף פרופורציונאלי. עדיף ללבוש מכנסיים שמתרחבים כלפי מטה מהנקודה הרחבה ביותר של הירכיים. הימנעי ממכנסיים הנצמדים לירכיים ומדגישים את חוסר האיזון במבנה של רגלייך ,בחרי בחצאית שאינה צמודה ובעלת צללית מתרחבת שאינה קרובה לגוף. נשים בעלות מותן צרה ידגישו אותה בגזרה המדגישה את המותן ובשילוב אבזר אופנתי מתאים .גזרת מכנסים וחצאיות רצוי שיגיעו עד קו המותן. נשים בעלות מותן צרה ידגישו אותה בגזרה המדגישה את המותן ובשילוב אבזר אופנתי מתאים .גזרת מכנסים והחצאיות רצוי שיגיעו עד קו המותן. רגלים רזות יש להבליט בגזרות קצרות אורך ברך או 7/8 נכון גם בגזרת המכנסיים



מבנה גוף מלבני
גוף ישר כתפיים, מותניים וירכיים שוות ברוחבן. רוחב הכתפיים והירכיים זהה, כתפיים ברוחב אגן הירכיים, מותניים לא מודגשות, גפיים קצרות/ארוכות וראש עגול.

מה ללבוש ?
חולצות עם מחשופים גדולים V יטיבו עימך מאוד.הימנעי מחשופי סירה, אלה ידגישו את כתפייך ולא יחמיאו. מראה השכבות ,גופיה קצרה ועליה טוניקה ארוכה עם חגורה על הירכיים תחזיר את הפרופורציה לגוף וגזרה היושבת בדיוק על קו המותן, יתאימו לנשים ללא קו מותן מודגש. חולצות מכופתרות/ ומפתחים בדוגמת V עם טור כפתורים תעניק לצווארך ולגופך מראה ארוך יותר .הקפידי שהחולצות והז'קטים יהיו רפויים ולא צמודים..חולצה בסגנון מחויט קלאסי מכותנה איכותית עדיפה על חולצת סריג נצמדת . המקטורן הטוב ביותר בעל מחשוף V, שוליו מגיעים קצת אחרי המותניים ובעל דשים קטנים. מדוע: אורך קצר מאריך את הרגליים, V העמוק מחלק את החלק הקדמי . בחרי אריגים .בדים שאינם נוקשים אך לא רכים מידי הקפידי להימנע מבגדים עבים בעלי נפח או בעלי קישוטים המוסיפים נפח. חולצות עם הדפסים גדולים יוצרות עומס גדול מדי וגורמות לאישה להראות גדולה עוד יותר, לכן, מומלץ ללבוש בגדים בגוון אחיד או בדים בהדפסים לא גדולים מידי כדי שלא ידגישו את רוחב. הגוף ..פסים אנכיים צבעים חלקים בלי הדפסים יהיו מוצלחים יותר. לצורך הארכת הגוף ולהענקת תחושה של גוף ארוך יותר מכפי שהוא באמת, כדאי להצטייד במכנסיים בעלי גזרה צרה וגבוהה יחסית
ז'קטים קצרים מחוטבים עם מחשופים וצווארונים גדולים יאריכו את הצוואר
וייתנו לחלק העליון של הגוף מראה צר יותר . ז'קט המגיע לאורך עד קו המותן.
"חותך" את הגוף ונותן אשליה שהאישה ארוכה יותר וגורם לה להראות רזה יותר.
חשוב להדגיש את קו המותן לכן הימנעי מז'קטים ארוכים. כל חצאית בגזרת A או פעמון, תעשה את העבודה. לבישת חגורה יכולה לשבור את המראה ולגרום לך להראות רזה יותר. ליצירת גוף צר יותר, העדיפו חצאיות בעלות גזרה ארוכה וישרה. שמלה /חצאית מעטפת מהדקת את המותניים,מחלקת את הגוף ונותנת ל גוף בחזרה את המותן שהלכה לאיבוד .
יש להימנע משמלות צמודות באזור הרגליים, חצאיות עיפרון, סקיני ג?ינס או כל פריט צמוד אחר



מבנה גוף משולש הפוך:
את בעלת פלג גוף עליון רחב כשהוא הולך ומוצר כלפי הירכיים.
כתפיים רחבות,חזה גדול/קטן גב רחב, זרועות רחבות, טוסיק קטן ורגליים ישרות.

כיצד להתלבש?
הרוחב המרכזי שלך הוא קו הכתפיים ועל-כן יש לאזן אותו ע"י הדגשת קו המותן. לפלג גוף העליון רחב לא בהכרח חזה גדול אך כדי לשבור את ה - look לבשי חולצות בעלות מחשוף עמוק: מחשוף עמוק ורחב "שובר" את החזה או חולצות עם פתחים רחבים. מחשוף V חושף את אזור החזה ומצר את רוחב הכתפיים וכך תורם להארכת הצוואר. מחשופי V עמוקים יסיטו ויאזנו את תשומת הלב מרוחב הכתפיים... הימנעי מלבישת חולצות עם מחשופי ניקי גולף או קולר. הצרי את מראה הכתפיים בעזרת פרטי לבוש עליונים שידגישו את הכתפיים כמה שפחות, כמו עליוניות בגזרת קולר בשילוב עם מכנסיים ישרים או מכנסיים מתרחבים למטה ,ז'קט קצר ,ייצור אשליה של מותן וחלוקה נכונה של הגוף. לבשי חולצות הדוקות במותניים ורופפת יותר באזור החזה שיעניקו את האשליה שמותנייך צרים בהשוואה ל חלק העליון . חולצות המעוצבות בגזרת A יעניקו אף הן לחלק התחתון שלך את הרוחב הרצוי. לבעלות חזה גדול המעוניינות ליצור את האפקט ההפוך יש להצטייד בחולצות כפתורים שמטשטשות את גודל החזה.

לטשטוש הזרועות הקפידי ללבוש חולצות עם שרוולים באורך 3/4 ליצירת אשליה של יד ארוכה הימנעי מללבוש גופיות ,חולצות ללא שרוול ,חולצות בגזרות קימונו/עטלף ידגישו עוד יותר את הכתפיים והזרועות לכן אל תלבשי חולצות טריקו רחבות צבעוניות או מפוספסות לרוחב.. הימנעי ממקטורן קופסתי באורך המותניים. שידגיש בעלת חלק עליון רחב . כל חצאית בגזרת A או פעמון, תעשה את העבודה..בשל הבטן הגדולה לבשי מכנסיים בגזרה גבוהה אשר יכסו את הבטן השתמשו גם כן בגזרות A מאריגים עומדים משולבים בכיסים בולטים לבעלות גוף צר למטה ורחב למעלה- רצוי ללבוש מכנס רחב ולא צמוד כדי לאזן את הפרופורציות בין האגן לכתפיים לנשים עם רגליים רזות מומלץ מאוד ללבוש מכנסי סיגר שיתנו את הדגש על הרגליים. טוניקות לייקרה או סריג ארוכות עם טייץ יטיבו עמך מאוד.הימנעי מלבישת בגדים שידגישו את המותן שהלכה לאיבוד .

לסיכום יצירת הופעה מרשימה ובחירה נבונה של פריטי הלבוש, היא פונקציה של תשומת לב והתחשבות במבנה גופך . ולכן יש השקיע מחשבה בלהבין וללמוד את הגוף- לדעת מהן האזורים היותר "טובים" שלך ומהן מגבלותיו.
לאחר שלמדת להכיר את מבנה גופך בכוחם של בגדים בדגמים, גוונים וסגנונות מסוימים להסתיר ולטשטש את האזורים הבעייתיים להדגיש בעידון את האזורים היפים לפי הצורך.

אטי יעקובסון - אופנה נשית בהתאמה אישית
בגדי כלה וערב-גם במידות גדולות
לבנות מצוה ולנערות ,עיצוב בגדים לאירועים
הרצל 44 ראשון לציון 03-9507098
www.ettyjacobson.com







מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב